Levering en verzending

Wat zijn de levertijden ? 
Voor 15.00 uur besteld is de zelfde dag verzonden, wij verzenden met PostNL en zijn
altijd afhankelijk van de vervoerder. Meestal word de bestelling de volgende dag geleverd maar in drukke periode's zoals tijdens feestdagen kan dit ook langer duren.

Kan ik mijn bestelling volgen ? 
Ja u krijgt na dat de order compleet is afgerond een track en trace nummer via de mail waarmee u de bestelling kan volgen.

Kan ik ook producten bestellen vanuit een niet eu land ?
Wij verzenden alleen binnen europa.


Voorwaarden indien een product niet op tijd geleverd kan worden.

De ondernemer levert de bestelde producten binnen de in de aanbieding of orderbevestiging genoemde termijn, uiterlijk binnen 30 dagen na het tot stand komen van de overeenkomst, tenzij anders overeengekomen.

Indien de levering niet binnen de genoemde termijn kan plaatsvinden, zal de ondernemer de klant hierover tijdig informeren en een nieuwe leverdatum voorstellen.

De klant is verplicht de ondernemer een redelijke extra termijn te gunnen om alsnog te leveren. Deze extra termijn bedraagt ten minste 14 dagen, te rekenen vanaf de dag na de datum van de schriftelijke mededeling door de ondernemer dat de levering vertraging oploopt.

Levert de ondernemer ook niet (geheel) binnen deze extra termijn, dan is de klant gerechtigd de overeenkomst (gedeeltelijk) te ontbinden door middel van een schriftelijke ontbindingsverklaring aan de ondernemer. Ontbinding kan – naar keuze van de klant – betrekking hebben op de gehele bestelling of alleen op de niet-geleverde producten.

Na ontbinding zal de ondernemer het door de klant betaalde orderbedrag (inclusief eventuele verzend- en administratiekosten) onverwijld, doch uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de ontbindingsverklaring, terugbetalen via dezelfde betaalmethode als waarmee de oorspronkelijke transactie heeft plaatsgevonden.